Πέμπτη 20 Μαΐου 2021

"ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ" - ανάχωμα ανάπτυξης αρνητικών συμπεριφορών ή αρνητική επίδραση στη συμπεριφορά;



 Διαδικτυακή Δράση Πρόληψης για τον Χώρου του Αθλητισμού: "ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ" - ανάχωμα ανάπτυξης αρνητικών συμπεριφορών ή αρνητική επίδραση στη συμπεριφορά;

 

Σε συνέχεια της δράσης σχετικά με τον αθλητισμό που πραγματοποιήσαμε το προηγούμενο διάστημα, προγραμματίζουμε νέα διαδικτυακή διημερίδα που απευθύνεται σε ανθρώπους που ασχολούνται με τον αθλητισμό (προπονητές, γυμναστές, παράγοντες, διαιτητές ) αλλά και γονείς που τους ενδιαφέρει το θέμα που θα μας απασχολήσει σχετικά με την κακοποίηση και την ανταγωνιστικότητα στον αθλητικό χώρο. 

Η διημερίδα θα πραγματοποιηθεί μέσω της πλατφόρμας zoom και -όπως ισχύει για όλες τις δράσεις του Φάρου- είναι δωρεάν. 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή ή να ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα του Κέντρου Πρόληψης  (22730-23443 Σάμος & 22750-24047 Ικαρία)

 Καταληκτική ημερομηνία συμμετοχών: Τρίτη 25 Μαΐου 2021.

 Πρόγραμμα

 Πρώτη Ημέρα - Τετάρτη 26 Μαΐου 2021, 18.00-20.00

"Πρόληψη της ψυχολογικής και σωματικής κακοποίησης στον χώρο του αθλητισμού" 

 Εισηγητής Γιώργος Νικολαΐδης, Ψυχίατρος, Διευθυντής Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού, τ. Πρόεδρος της Επιτροπής Lanzarote του Συμβουλίου της Ευρώπης για την προστασία των παιδιών από την σεξουαλική βία και εκμετάλλευση  

 Δεύτερη Ημέρα - Τετάρτη 2 Ιουνίου 2021, 18.00-20.00 

"Ανταγωνιστικός αθλητισμός: "Θύτες και Θύματα"  

Εισηγητής Παναγιώτης Γεωργάκας, Νευρολόγος –Ψυχίατρος, Διευθυντής ΕΣΥ,  Δρ. Ιατρικής ΑΠΘ, τ. Επιστημονικά & Οργανωτικά Υπεύθυνος Προγράμματος Εναλλακτικής Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων Αργώ


                                                                   Με την υποστήριξη 


Τ.Ε. ΣΑΜΟΥ


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολική Διαμεσολάβηση - ένας τρόπος να επιδιώκουμε επανορθώσεις και λύσεις σε συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες από το 2  Γυμνάσιο Σάμου προπονούνται στη Σχολική διαμεσολάβηση, μαζί με τους υπεύθυνους /ες καθηγητές και καθηγ...