Οι φετινές παρεμβάσεις του "Φάρου" στα σχολεία ξεκίνησαν με την επίσκεψή μας στο Νηπιαγωγείο του Πυθαγορείου την Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου, έπειτα από πρόσκληση των εκπαιδευτικών του να συνδράμουμε με ένα σύντομο εργαστήριο στη θεματική ενότητα που αφορά στα συναισθήματα.
Αναδημοσιεύουμε τη σχετική με την παρέμβαση ανάρτηση της Νηπιαγωγού, κας Χατζηπαναγιώτου Μαρίας, στο blog του Νηπιαγωγείου, την οποία μπορείτε να δείτε κι εδώ: https://pythagoreionip.blogspot.com/2022/10/blog-post.html
Ο καιρός των συναισθημάτων μου
Και φέτος, με μεγάλη μας χαρά υποδεχθήκαμε από τον Φάρο την κυρία Φρόσω Μακρή και την κυρία Ευαγγελία Αμπαζή για να μιλήσουμε και να παίξουμε για τα συναισθήματα. Λόγω ιώσεων ήμασταν σχεδόν οι μισοί αλλά το απολαύσαμε διπλά!
Στην αρχή γνωριστήκαμε και μιλήσαμε λίγο για τα συναισθήματα και τι μπορεί να είναι.
Ύστερα παρομοιάσαμε την καρδιά μας με τον ουρανό που τον διέπουν διάφορα καιρικά φαινόμενα. Πότε σύννεφα, πότε λιακάδα, πότε καταιγίδα, πότε ήλιος και βροχή. Έτσι τα παιδιά διάλεξαν διάφορα καιρικά φαινόμενα ανάλογα με το συναίσθημα και μας τα παρουσίαζαν. Έπειτα συζητάγαμε πως μπορούμε να τα διαχειριστούμε.
Η λύπη σαν συννεφάκι βροχής
Ο θυμός σαν κεραυνός
Ο φόβος σαν μοβ τρεμουλιαστό σύννεφο της δύσης
Η ζήλια/αηδία που είναι σαν σύννεφο μπρόκολου, που είπε μία μικρή μας
Ο ήλιος παρέα με τη χαρά
Όμως κάποιες φορές στον ουρανό υπάρχουν και σύννεφα και ήλιος, όπως κι εμείς μπορεί να μην νιώθουμε μόνο ένα συναίσθημα αλλά πολύ περισσότερα. Όπως επίσης, ένα ευχάριστο συναίσθημα μπορεί να διαδεχτεί ένα δυσάρεστο συναίσθημα, σαν τα σύννεφα που κυνηγιούνται στον ουρανό.
Κι ένα συναίσθημα που αφήσαμε για το τέλος ήταν η αγάπη. Το κάθε παιδί που έπαιρνε τη δική του καρδούλα έλεγε τι αγαπά και ποιον.
Όταν ολοκληρώσαμε το εργαστήρι δώσαμε υπόσχεση να ξανασυναντηθούμε μέσα στη χρονιά και να παίξουμε μαζί με τις κυρίες Μακρή και Αμπαζή. Ο ενθουσιασμός έφερε χειροκροτήματα.
Για μια ακόμα φορά ευχαριστούμε από καρδιάς τον Φάρο για την αγαστή συνεργασία όλα αυτά τα χρόνια.
Ύστερα τα παιδιά ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους και τα συναισθήματά τους από όλα όσα βίωσαν (αριθμητική υπεροχή των προνηπίων).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου