Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2016

Στιγμές από το Εργαστήριο "Μαθαίνω να Φροντίζω τον εαυτό μου: Αυτοφροντίδα και Ψυχική Ανθεκτικότητα" στο Καρλόβασι

Σ' ένα κλίμα θετικής διάθεσης, μοιράσματος,αλληλοκατανόησης και δημιουργικότητας πραγματοποιήθηκε το εργαστήριο "Μαθαίνω να Φροντίζω τον Εαυτό μου: Αυτοφροντίδα & Ψυχική Ανθεκτικότητα" το Σάββατο,12/11/2016 στο Καρλόβασι με τη συμμετοχή 27 γυναικών. Το εργαστήριο φιλοξενήθηκε στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καρλοβάσου (Προφυριάδα).
"Πώς φροντίζω τον εαυτό μου;", "εγώ και οι άλλοι","πώς να ισορροπήσω ανάμεσα στις δικές μου ανάγκες και τις ανάγκες των δικών μου ανθρώπων;","...και οι γνώμες των άλλων;"..... Ερωτήματα,διλήμματα,προκλήσεις, που καθημερινά μας απασχολούν,βρήκαν χώρο και χρόνο να "ξεδιπλωθούν", να συζητηθούν,να επανατοποθετηθούν...         


Τα μέλη της ομάδας κόβουν,κολλάνε,ζωγραφίζουν....




            
 ...και συνθέτουν εικόνες γεμάτες με τα κομμάτια εκείνα της ζωής που μας δίνουν νόημα,φροντίδα,ενέργεια και χαρά.



Το άνοιγμα προς τους άλλους και το μοίρασμα σκέψεων,συναισθημάτων και βιωμάτων βοήθησε 27 ξεχωριστές γυναίκες να "συναντηθούν", να εμπλουτιστούν και τελικά να φροντίσουν έμπρακτα τον εαυτό τους!           
Στόχος τώρα είναι η υλοποίηση κι άλλων, παρόμοιων εργαστηρίων με θέματα,δηλαδή, πάνω στον άξονα της προσωπικής ανάπτυξης και ενδυνάμωσης στο Καρλόβασι και βέβαια η πραγματοποίηση του συγκεκριμένου εργαστηρίου στην πόλη της Σάμου στο προσεχές διάστημα.              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολική Διαμεσολάβηση - ένας τρόπος να επιδιώκουμε επανορθώσεις και λύσεις σε συγκρούσεις μεταξύ των μαθητών.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες από το 2  Γυμνάσιο Σάμου προπονούνται στη Σχολική διαμεσολάβηση, μαζί με τους υπεύθυνους /ες καθηγητές και καθηγ...